הידעתם?

עד לבחירת שני הספקים הנוספים ניתן לקבל החזר באמצעות המרפאה שאליה משויך המבוטח בגין רכישת מכשירי שמיעה מספקים שאינם בהסדר וזאת עד לגובה ההשתתפות לפי סל הבריאות בסך של 3,099 שקל למכשיר בכפוף להצגת אישור מסר מקורי בתוקף להתאמת מכשיר שמיעה.

אך שימו לב: פטיפון הוא מכון שמיעה אשר מוכר את המכשירים באופן פרטי ואין לנו שום קשר עם קופות החולים. מאמר זה נכתב באופן אינפורמטיבי ומשוער, מומלץ לבדוק עדכונים בקופה בלבד.

להזמנת מכשיר ושירות עד הבית חייגו 072-3953552

 

מכשירי שמיעה כללית

מכשירי שמיעה כללית – דברים שחשוב לדעת!

כל מי שמבוטח בקופת חולים כללית וסובל מירידה בשמיעה זכאי לקבל מכשיר שמיעה במסגרת סל הבריאות.

מבוטחים מעל גיל שמונה עשרה זכאים לקבל מכשיר שמיעה אחת לשלוש וחצי שנים. סכום ההשתתפות של הקופה במכשיר נקבע על פי סל הבריאות והוא מתעדכן אחת לתקופה.

כדי לממש את הזכות למכשירי שמיעה בקופת חולים כללית יש לעבור את השלבים הבאים:

  • בדיקת אף אוזן גרון מטעם רופא בקופת חולים כללית.
  • הפנייה למכון שמיעה מורשה.
  • זימון תור למכון שמיעה במטרה להתאים מכשיר שמיעה.
  • בדיקת שמיעה במכון מורשה
  • לאחר בדיקת השמיעה ייגש הלקוח אל משרדי מכון השמיעה ויבקש את טופס ההפניה מרופא אף אוזן גרון ואת התוצאות של בדיקת השמיעה. אם קופת החולים תעניק אישור למכשיר השמיעה, הוא יישלח אל בית המבוטח.
  • לאחר קבלת האישור יוכל המבוטח לרכוש את מכשיר השמיעה באחד ממכוני ההתאמה של קופת החולים הכללית או אצל ספק מורשה מטעם הקופה.
  • המבוטח יפנה אל אחד הספקים המורשים ויביא אתו את תוצאות בדיקת השמיעה, את תוצאות הבדיקה של רופא אף אוזן גרון ואת האישור לקבלת המכשיר שהנפיקה עבורו קופת החולים הכללית.
  • הספק המורשה יספק למבוטח את המכשיר לתקופת ניסיון של שישים יום. במהלך התקופה יכול המבוטח לפנות לספק לקבלת הסברים והתאמות נדרשות. בתום תקופת הניסיון, אם המבוטח אינו מרוצה מהמכשיר הוא זכאי להחזיר אותו לקופה.

עד לבחירת שני הספקים הנוספים ניתן לקבל החזר באמצעות המרפאה שאליה משויך המבוטח בגין רכישת מכשירי שמיעה מספקים שאינם בהסדר וזאת עד לגובה ההשתתפות לפי סל הבריאות בסך של 3,099 שקל למכשיר בכפוף להצגת אישור מסר מקורי בתוקף להתאמת מכשיר שמיעה.

לפניכם טבלה זיכויי ומחירים

כללית זיכוי

מכשירי שמיעה מחירים

מכשירי שמיעה AUDIFON

3,099

החל מ – 5400

מכשיר שמיעה ITC

3,099

החל מ – 5450 ₪

מכשיר שמיעה REGA PICO

3,099

החל מ – 5460 ₪

מכשיר שמיעה KAMI CIC

3,099

החל מ – 5470 ₪

מכשיר שמיעה KAMI R

3,099

החל מ – 5480 ₪

מכשיר שמיעה Risa

3,099

החל מ – 5490 ₪

מכשיר שמיעה REGA ITE

 

פטיפון הינו מכון שמיעה אשר מוכר את המכשירים באופן פרטי אין לנו שום קשר עם קופות החולים.  למידע נוסף לאתר כללית

 

כללית זיכוי

מכשירי שמיעה מחירים

מכשירי שמיעה BERNAFON

3,099

החל מ – 6500 ₪

מכשיר שמיעה miniRITE

3,099

החל מ – 7000 ₪

מכשיר שמיעה CIC ZERENA

3,099

החל מ – 7100 ₪

מכשיר שמיעה ZERENA ITC

3,099

החל מ – 7200 ₪

מכשיר שמיעה BTE 105

3,099

החל מ – 7300 ₪

מכשיר שמיעה miniRITE

שימו לב! חשוב!

במכון השמיעה "פטיפון מכשירי שמיעה" חוסכים לכם זמן יקר, בירוקרטיה והרבה ההתרוצצויות.

אתם לא צריכים להגיע אלינו, אנחנו מגיעים אליכם!

מומחי השמיעה המקצועיים שלנו מגיעים אליכם הביתה מצוידים בציוד מקצועי וחדשני. הם יערכו בדיקת שמיעה אצלכם בבית והתוצאות יתקבלו כבר בסיום הבדיקה. באותו היום מומחי השמיעה של מכון פטיפון יתאימו לכם מכשיר שמיעה בהתאם לנתונים ולתקציב וילוו אתכם ליווי אישי וצמוד עד להסתגלות למכשיר ועד לשביעות רצונכם המלאה.

בפטיפון מכשירי שמיעה עובדים עם חברות גרמניות המובילות בעולם בתחום מכשירי השמיעה.

כל המכשירים שלנו מאושרים על יד מכון התקנים, אנו מעניקים אחריות על כל מכשיר ומחויבים למחירים הוגנים!

זקוקים למכשיר שמיעה?

צרו אתנו קשר – כי מכשירי שמיעה זה אנחנו!

הסדר עם קופ"ח כללית

מכשירי שמיעה כללית. לקוחות קופ"ח כללית? זקוקים למכשיר שמיעה? הובחנתם כלקויי שמיעה וזקוקים למכשיר שמיעה? אין באפשרותכם לממן את עלות המכשיר היקר? חשוב שתכירו את ההסדר הממשלתי הקובע כי כאזרחי מדינת ישראל המבוטחים באחת מקופות החולים הנכם זכאים להשתתפות הקופה ברכישת מכשיר שמיעה. מהו ההסדר, כיצד מתבצעת ההשתתפות ומהם תנאיה השונים? כל הפרטים במאמר הבא. חברי קופת החולים מכבי? גם עבורכם קיים פתרון שמומלץ להכירו.

ההבדל בגובה ההשתתפות נקבע בין השאר עפ"י קריטריון גילאי לקבלת מכשירי שמיעה. כללית היא אחת הדוגמאות לקופות החולים המשתתפות במימון מכשירי השמיעה למבוטחיה. כאשר מדובר במכשירי שמיעה, קיימת הקפדה רבה על בחירת מכוני השמיעה הנכללים במסגרת ההסדר ומורשים לבדיקה והתאמת מכשירי שמיעה. קופ"ח כללית מחזיקה בשיתוף פעולה עם מכוני השמיעה הפרטיים והמתקדמים ביותר על מנת לספק את הפתרונות המקצועיים ביותר בתחום. מעתה ניתן ליהנות ממגוון מכשירי שמיעה בהתאמה אישית וכן מהשתתפות קופ"ח כללית בעלויות מכשירי השמיעה השונים.

מהו תהליך ההשתתפות במכשירי שמיעה כללית?

מעוניינים להפעיל את זכאותכם לקבלת מכשיר שמיעה? תחילה יהיה עליכם לעבור בדיקת רופא אף אוזן גרון. בהתאם להתרשמות הרופא ולתוצאות הבדיקה, יפנה אתכם זה אל אחד ממכוני השמיעה של קופ"ח כללית. קבלת אישור השתתפות בעלות מכשיר השמיעה, מונפק על ידי קלינאי תקשורת מטעם קופ"ח שיסתמך על תוצאות הבדיקה. קיבלתם את האישור? מעולה, כעת אתם רשאים לגשת למכון שמיעה הנמצא בהסדר עם קופת החולים בו תקבלו את סכום ההשתתפות העצמית בו עליכם לשאת עבור המכשיר בקטגוריה שאושרה (בסיסית/ביניים/גבוהה) וכן בתצורת המכשיר שאושרה (BTE/CIC/ITE/ITC). שימו לב אישורי קופ"ח מסוג זה מוגבלים לרוב לפרק זמן של עד חצי שנה, לכן אל תשתהו מדי בבחירת מכון השמיעה על מנת שלא תאלצו לעבור את התהליך מתחילתו פעם נוספת.

הגענו לשאלת השאלות – מהם תנאי ההשתתפות עבור מכשירי שמיעה כללית?

קבלת אישור ההשתתפות ומכשירי שמיעה מחירים בקופ"ח כללית משתנים בין מבוטחי הקופה השונים.
מבוטחים בני 65 ומעלה? הנכם זכאים להשתתפות במימון כמו גם לקבלת מכשיר שמיעה אחת ל-3 שנים.
(ראוי לציין כי במסגרת הסדר זה ניתן לקבל מכשיר שמיעה מדגם בסיסי ללא כל השתתפות עצמית).
מבוטחים בני 50 – 18? הנכם זכאים להחזר של עד 3,704 ש"ח עבור מכשיר לכל אוזן, אחת ל-3.5 שנים.
מבוטחים בני 65 – 50? הנכם זכאים להחזר של עד 1,086 ש"ח עבור מכשיר לכל אוזן, אחת לשנה.

פטיפון הינו מכון שמיעה מהמובילים בישראל, בעל מיטב מומחי השמיעה ומגוון רחב של מכשירי שמיעה איכותיים המותאמים באופן אישי לפי צרכיכם. פטיפון הינו מכון שמיעה אשר מוכר את המכשירים באופן פרטי אין לנו שום קשר עם קופות החולים. מאמר זה נכתב באופן אינפורמטיבי. אל תהססו, פנו אלינו עוד היום ותיהנו ממכון שמיעה איכותי בעל השירות הטוב ביותר ללקוחותיו.

מה תקראו במדריך

זקוקים למכשיר שמיעה? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

פטיפון מכשירי שמיעה

מכון השמיעה המוביל בישראל, עם שביעות הרצון הגבוהה ביותר מבין כל מכוני השמיעה.

מאמרים מובילים