מכשירי שמיעה מחירים – המדריך המלא לבחירת המכשיר המתאים

חווים ירידה בשמיעה? המליצו לכם להשתמש במכשיר שמיעה וכעת אתם בודקים מה טווח המחירים של מכשירי שמיעה? הגעתם למקום הנכון. במאמר זה נסביר לכם בדיוק מה מחירם של מכשירי שמיעה, מה הגורם המשפיע על המחיר, ונבין איזה מכשיר שמיעה יכול להתאים לכם. אנחנו בפטיפון מכשירי שמיעה התאמנו כבר מעל ל-6000 מכשירי שמיעה ללקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ, עם שביעות הרצון הגבוהה ביותר ונשמח לעזור גם לכם! 

כמה עולה מכשיר שמיעה?

אצלנו תוכלו למצוא מגוון מכשירי שמיעה, מסוגים שונים ובמחירים נוחים שיתאימו לצרכים האישיים שלכם. אנחנו משווקים את המכשירים של יצרניות מכשירי השמיעה המובילות בעולם כמו audifon, bernafon ועוד.. בשל המבחר הרחב, המחיר משתנה בין מכשיר למכשיר. קיימות 3 קטגוריות של מכשירי שמיעה:
  1. מכשיר שמיעה בסיסי
  2. מכשיר שמיעה איכותי
  3. מכשיר שמיעה מתקדם
להלן המחירון:

טווח מחירים מכשירי שמיעה

תכונות מכשיר השמיעה מכשיר שמיעה בסיסי מכשיר שמיעה איכותי מכשיר שמיעה מתקדם
מספר ערוצים דיגיטליים עד 5 5-10 מעל 11
מניעת צפצופים V V V
תקשורת עם מספר דוברים בו זמנית V V V
נטרול רעשים לא רצויים X V V
שמיעה מרחבית אוטומטית 360 מעלות X V V
נטרול טינטון X X V
זיהוי רעשים ומעבר אוטומטי בין מצבים (שיחה עם בני אדם, רעשי רקע, מוזיקה וכו'..) X X V
טווח מחירים 1,000-3,000 ₪ 3,000-6,000 ₪ 6,000-11,000 ₪
 

האם יש קשר בין המחיר לאיכות?

לא בהכרח. קיימים מספר גורמים המשפיעים על מחירו של מכשיר השמיעה: רמתו הטכנולוגית – אחד הגורמים העיקריים שעלולים להשפיע על עלות מכשיר שמיעה, היא רמתו הטכנולוגית. ככל שהמכשיר מתקדם יותר מבחינה טכנולוגית, מחירו עלול להיות גבוהה יותר.  מיתוג המכשיר – מכשירי שמיעה המיוצרים בחברות מובילות בתחום, יהיו יקרים יותר ממכשירי שמיעה המיוצרים בחברות עלומות שם. החברות המנוסות משקיעות משאבים רבים, כסף וידע, במחקרים ובפיתוח של המכשירים לכן הן מעדכנות כל תקופה את מכשירי השמיעה שלהם ומציידות אותם בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בשוק. שירות ואחריות – במקרים רבים מחיר השירות המתקבל על ידי מכון השמיעה והאחריות על המכשיר כלולים במחיר. פונקציות ייחודיות  – כמו לדוגמא, מכשיר שמיעה עם בלוטוס'.  

הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שאתם רוכשים מכשיר שמיעה שעונה על הצרכים שלכם. יכול להיות שגם מכשיר שמיעה בסיסי או איכותי יכול לספק לכם את הפתרון הנכון עבורכם, הכל תלוי בדרגת הירידה בשמיעה שלכם.

איך להפיק את המקסימום מהמחיר ששילמנו על מכשיר השמיעה?

אתם לא רוצים רק לרכוש מכשיר שמיעה בלבד ולקבל שירות לא ראוי, לכן כדאי לוודא מספר דברים: מה כולל המחיר? האם הוא כולל תמיכה? שירות הגעה עד לביתכם? האם מתאימים לכם את המכשיר באופן אישי? חשוב שתשאלו את השאלות האלה כדי לוודא שאתם נמצאים בידיים טובות ושמספקים לכם את המענה המלא, במקום אחד, מבלי תורים ובירוקרטיות מיותרות.  

מספר טיפים – כיצד לבחור את מכשיר השמיעה הנכון עבורכם

  • השתדלו לרכוש מכשירי שמיעה מהדור החדש. המכשירים החדשים עברו שינוי משמעותי ומספקים שמיעה טובה יותר מאשר מכשירים מהדור החדש. ככל שהמכשיר חדש יותר, לרוב המכשיר יהיה מפותח ועדכני יותר. לצפייה בקטלוג מכשירי שמיעה 2023
  • נסו לבחור במכשיר חכם שיוצר חיבור עם בלוטות' (Bluetooth), כדי שתוכלו להתחבר בקלות למכשירים טכנולוגיים – הסמארטפון שלכם, טלוויזיה וכו'..
  • לא בהכרח מה שיקר יותר, הוא טוב יותר עבורכם! אנחנו ממליצים לכם לבדוק מהן התכונות המאפיינות את המכשירים היקרים יותר ולהשוות אותם לדגם שמעניין אתכם. יכול להיות שיהיו מספר תכונות חסרות, אבל אולי אלו תכונות שבכלל לא מפריעות לכם וככה תוכלו לחסוך כסף.
  • תיעזרו בגורם מקצועי שיתאים עבורכם את מכשיר השמיעה באופן אישי.

איך אנחנו מתאימים עבורכם מכשיר שמיעה באופן אישי?

בכדי להתאים את מכשיר השמיעה באופן אישי שיענה על הצרכים שלכם, אנחנו קודם כל מבצעים בדיקת שמיעה, כדי להבין מה היא דרגת הירידה בשמיעה שלכם.

בדיקת השמיעה מתבצעת בביתכם, באמצעות מכשור נייד מתקדם.

את תוצאות הבדיקה אנחנו נקבל מיד, ובהתאם לתוצאות נתאים עבורכם מכשיר שמיעה במקום, ונבצע לכם הדגמה כדי שתוכלו לוודא שמכשיר השמיעה באמת עונה על הצרכים שלכם, עוד לפני שאתם רוכשים אותו.

במידה והתרשמתם ממכשיר השמיעה, ניקח את מידות האוזן שלכם ונבנה לכם מכשיר שמיעה מותאם. לאחר הבנייה שאורכת עד 14 ימים, נגיע אליכם ונמסור לכם את המכשיר עם הדרכה כיצד לתפעל אותו.

בנוסף, תקבלו אחריות מלאה ותמיכה לכל שאלה שיש לכם.

לתיאום הדגמה בביתכם ללא התחייבות, חייגו עכשיו: 072-3953552

מכשירי שמיעה מחירים

מה תקראו במדריך

זקוקים למכשיר שמיעה? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

פטיפון מכשירי שמיעה

מכון השמיעה המוביל בישראל, עם שביעות הרצון הגבוהה ביותר מבין כל מכוני השמיעה.

מאמרים מובילים