מכשיר ITC מסדרת ZERENA

נוחות השימוש וההתאמה למבנה האוזן האישי שלכם מהווים את הבסיס לחיים משודרגים עם מכשיר שמיעה יוקרתי. חברת bernafon מתגאה במחלקה מתקדמת למחקר ופיתוח העוסקת בהנדסת אנוש והנדסת חומרים כאחד, במטרה לאפשר את המכשיר הנוח והשימושי ביותר – וזהו מכשיר ה-ITC.

כמכשיר מסדרת ZERENA היוקרתית מציע ה-ITC טכנולוגיה מתקדמת במבנה קטן, ונחשב לאחד המובילים בתחום מכשירי שמיעה קטנים באפרכסת. התצורה של מכשירים מדגם in the canal מותירה חלק מהמכשיר חשוף בתחתית האפרכסת הפנימית שלכם ושארית המכשיר זורמת בטבעיות אל התעלה, עובדה המעניקה יתרונות רבים בחווית השמיעה ונוחות השימוש כאחד.

לסובלים מירידות שמיעה בינונית עד חמורה, מכשירי שמיעה קטנים בתוך האוזן או גלויים חלקית מצליחים להציע כיום ביצועים שלא היו זמינים בעבר וזאת הודות להתקדמות הטכנולוגית הרבה במיזעור שבבים (המוח עליו נסמך מכשיר השמיעה) ובהגברה מדוייקת, כיוונית וצלולה. 

תכונות, מאפיינים ומשמעותם - ZERENA ITC

Dynamic Speech Processing™:

מכשיר שמיעה חכם יכול להיות גם קטן – הכל תלוי בכמה מתקדם השבב שלו. מכשיר שמיעה הוא מחשב המשמש לפענוח ועיבוד קולות, ועם טווח רחב של 10 kHz הנקלטים במיקרופון רגיש עוברים הצלילים עיבוד מתקדם הכולל 16 ערוצים – הכל במטרה להעניק לכם באופן מיידי את השיחה כולה באופן ברור ובהיר.

Dynamic Amplification Control™:

עם שישה מצבים שונים של Speech in Noise, ההגברה הדינאמית משמשת לסינון רעשים טפלים וחיזוק קולות רצויים. בשילוב Transient Noise Reduction, המכשיר עושה זאת עבורכם באופן אקטיבי ומשלב אתכם עמוק בתוך כל סיטואציה של שיחה ובכל סביבת רעש מאתגרת.

Listening Comfort:

רכישת מכשיר ITC מאפשרת לכם נוחות מירבית בשימוש יומיומי ובהאזנה נעימה באספקט הפיזי של ההתאמה הארגונומית. מכשיר בתצורה זו מאפשר נוחות מקסימלית גם לבעלי מבנה מיוחד של אפרכסת האוזן, מבלי להתפשר על תכונות מתקדמות – וכאן מוצעים ארבעה מצבי האזנה נוחה מתוכננים מראש, להאזנה נטולת מאמץ בכל סיטואציה.

Dynamic Noise Reduction:

הפחתת רעש דינאמית היא המצב הרצוי ביותר בקרב משתמשים, מצב בו מכשיר שמיעה משוכלל מזהה מיידית פריצת רעש פתאומית או רעש רקע מתמשך (נדמיין הפעלת מכסחת דשא או רעש רוח בנהיגה) ומטפל מיידית בצמצום והפחתת הרעש הלא רצוי, וכך מגן עליכם באופן אקטיבי ומתאים עצמו לסביבה משתנה. בנוסף, לאלו מכם הסובלים מטינטון משולב במכשיר Tinnitus SoundSupport*

מעטפת זעירה עם כל מה שצריך - ושירות עד הבית:

הטווח הרחב של הצלילים המדוייקים שמפיק מכשיר ה-ITC משרת בהצלחה מגוון רחב של לקויות שמיעה בדרגות שונות, ועושה זאת בצורה המינימלית ביותר למכשיר הממוקם בחלקו באפרכסת. איך זה נשמע במציאות וכמה קליל ובלתי מורגש מכשיר כזה? לשם כך מגיע אליכם הביתה הצוות המקצועי המיומן שלנו עם ציוד אודיומטרי, עורך בדיקות ומעניק לכם הזדמנות לחוש ובעיקר לשמוע ממקור ראשון.

איכות פרימיום תוצרת שוויץ: bernafon.

“לא קונים מכשיר שמיעה כל יום”, ומכאן שכדאי לכוון גבוה ככל שידנו משגת ולרכוש מכשיר פרימיום שישרת אותנו בהצלחה, בנוחות ובאמינות לתקופה ארוכה מאוד. המוצרים היוקרתיים של חברת ברנפון תורמים ישירות לאיכות החיים שלכם. ברנפון מצטיינת בהיצע של התכונות המתקדמות ביותר ומעניקה גב מקצועי איתן ושירות מסור, לרכישה ממנה תהנו זמן רב.

תאמו הדגמה בביתכם של מכשיר השמיעה - ללא התחייבות!

מלאו את הטופס ואנו נחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישת הדגמה