מכשיר שמיעה CiC ZERENA

את המכשירים הזעירים של bernafon יש צורך להציג, כי אחרת כמעט בלתי ניתן לראות אותם. מהמובילים בעולם בתחום מכשירי שמיעה נסתרים, המגוון שמייצרת חברת bernafon מאפשר לכם פתרון דיסקרטי – אך רב עוצמה, המסתתר כולו בתעלת האוזן – וכשמו כן הוא, “CIC”, דהיינו – Completely In Canal.

בזכות היותה של חברת  bernafon השוויצרית יצרנית ותיקה ומעולה של עזרי שמיעה מזה מספר עשורים, מפתחת החברה טכנולוגיות חדשות ומתקדמות בעצמה, בזכות מרכז מחקר ופיתוח ובו צוותים של מדענים החותרים להגיש לכם את מכשירי השמיעה הטובים בעולם ולהציג חידושים ושיכלולים ייחודיים ובלעדיים.

ה-CIC של ברנפון הוא מכשיר שמיעה קטן – ונכון יותר לומר מכשיר שמיעה זעיר – אשר למרות היותו בלתי נראה בפועל, מאפשר לכם חווית שמיעה רחבה, עמוקה ומקיפה, פענוח מתקדם וסלקטיבי של הקולות החשובים ועוד מאפיינים מתקדמים רבים.  

תכונות, מאפיינים ומשמעותם - CiC ZERENA

Listening Comfort:

מכשיר זעיר זה אינו מצריך מכם כל מאמץ בתפעול או התאמה, ומייד עם הנחתו הוא נעלם בתעלת האוזן שלכם ומתחיל להשמיע לכם כל דבר שמתרחש. המכשיר המותאם באופן ארגונומי בצורה מושלמת למבנה האוזן מצוייד במנגנון Transient Noise Reduction משולב באופציה ל-Tinnitus SoundSupport*.

Dynamic Speech Processing™:

המיקרופון הרגיש יחד עם יחידת עיבוד מתקדמת וממוזערת מפענים טווח רחב של 10 kHz ועיבוד משוכלל של 16 ערוצים: המשמעות היא האזנה טבעית לשיחה ולכלל התדרים בהם מתבטא הקול האנושי, עם הפחתה מקבילה של רעשי רקע שיוצרים מיסוך או הפרעות.

Dynamic Noise Reduction - 4 settings:

המכשיר הזעיר שלכם מגיע מוכן מראש להתמודדות עם סיטואציות סביבתיות מורכבות המוכרות לכם, ולמשל, ביקור בחתונה עם מוזיקה רועשת, סביבת עבודה במפעל, נהיגה עם רעשי רוח או הפעלת מכשיר חשמלי – כל תרחיש אשר חוזר על עצמו בחיי היומיום שלכם.

Dynamic Amplification Control™:

מכשיר דיסקרטי זה מאפשר שישה מצבים (settings) שונים של Speech in Noise, וזו אחת התכונות החשובות והמתקדמות שמשתמשים מצפים למצוא במכשיר מתקדם ושהלקוחות שלנו מוצאים כיעיל במיוחד. זו הסיבה העיקרית לרכישת מכשיר שמיעה מתקדם: לחזור אל השיחה ובמובן מסויים ‘לחזור לחיים סביב’.

חומרים מתקדמים, הנדסת אנוש מושלמת:

לצד הדרישות הטכניות שלנו והביצועים המדידים עבור כל סוג של ירידת שמיעה, לחומר ממנו עשוי מכשיר בתצורת CIC יש חשיבות רבה בהתנהלות נקייה והיגיינית עם מכשיר המצוי בפתח התעלה, וכך גם למבנה המכשיר ולמבנה האישי שלכם. המוצרים של ברנפון מצטיינים גם בתחום זה ונהנים מהנדסת חומרים והנדסת אנוש מדוייקת, שמהווה בסיס פיזי לשאר היתרונות.

מכשיר זעיר מבית אדיר: bernafon:

מכשיר שמיעה הוא רכישה לא שגרתית ומיוחדת. מכשיר שמיעה נרכש במטרה להעניק לנו שנים ארוכות של שימוש. הבחירה במכשיר פרימיום משרתת ישירות את איכות החיים שלנו ופוגשת אותנו בנקודה קריטית – בהאזנה למתרחש בעולם סביבנו. ברכישות כאלה מומלץ לבחור במוצר אמין ומתקדם, מבית טוב ועם גב מקצועי איתן.

תאמו הדגמה בביתכם של מכשיר השמיעה - ללא התחייבות!

מלאו את הטופס ואנו נחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישת הדגמה