מכשיר שמיעה Mini CiC

עולם מכשירי השמיעה המתקדמים מצטיין במזעור, וככל שהטכנולוגיה מתקדמת יותר, המכשיר קטן יותר ושומר על ביצועים גבוהים. כמה קטן מכשיר ה–rega pico? קטן עד כדי כך שהוא מצוייד בידית זעירה למשיכתו מתוך תעלת האוזן. נשמע מעניין? הפתרון למגוון סוגים של ירידה בשמיעה מסתתר בתוך האוזן שלכם: rega pico, המכשיר הזעיר המכיל בתוכו את הטכנולוגיה המתקדמת שתעניק לכם מחדש הזדמנות לתפקוד שגרתי ונורמלי ושמיעה מדוייקת במגוון סיטואציות.

כשמו כן הוא, מכשיר ה– pico מוביל את ההיצע של מכשירים קטנים ונסתרים המגיעים בצבע לבחירתכם ומותאמים כך שיהיו כמעט בלתי נראים. על שלל היתרונות של מכשיר דיסקרטי שאינו מפריע להרכבת משקפיים או עזרים אחרים מתווספת העובדה כי סדרת מכשירים אלו מצטיינת בחווית שמיעה מקיפה וריאליסטית: צרפו לכך את היכולות האוטומטיות לזיהוי ונטרול פרצי קול ורעשים וממתין לכם שדרוג משמעותי באיכות החיים.

חברת פטיפון מקפידה על היצע של מכשירים איכותיים במיוחד והופכת את הפתרונות המושלמים עבורכם תוצרת חברת audifon מגרמניה לזמינים ונגישים. שביעות הרצון של המשתמשים במכשיר מדברת בעד עצמה ואנו ממליצים להתנסות בו ולהבין את היכולות שלו בעצמכם, ממקור ראשון. הצוות המסור שלנו זמין לרשותכם בכל עת ולכל התייעצות.

תכונות, מאפיינים ומשמעותם - Mini CiC

10k HD Sound

למרות גודלו ובזכות מיקרופון ורמקול רגישים במיוחד, מכשיר זה מצליח לזהות את טווח התדרים הרחב שמעניק חווית שמיעה טבעית במיוחד. משמעותו של נתון זה היא שבמכשיר מותקן השבב החכם ואתם מוקפים מחדש במגוון קולות רחב, בהתמקדות על צליל הדיבור האנושי.

WDRC-Channels

הטווח הדינמי של הצלילים סביבנו מחייב התמודדות רחבה ככל שניתן ויכולת אוטומטית להבדיל בין קולות שיחה לקולות חזקים סביב. Wide dynamic range compression היא היכולת לזהות את הסיטואציה ולהתמקד בהגברת הצליל החשוב לכם באותו רגע, תוך הנמכת רעשי הרקע.

Feedback Guard

המיקרופון המתקדם דוגם פעמים רבות בכל שנייה את הצלילים בסביבתכם ומנטרל עבורכם התפרצויות של רעש חזק: מנגנון ההגנה Adaptive Feedback Guard המשולב עם Adaptive Noise Guard מעניק לכם ביטחון ומסיר את החשש שליווה רבים מפני רעשים צורמים בעוצמה גבוהה.

Scene Detect

היכולת לזהות באיזו סביבת רעש אתם נמצאים היא אחת מתכונות ה-pico. יכולות המכשיר שתוארו בסעיפים הקודמים מגיעות לשיאן ביכולת שלו לזהות ולהתאים את עצמו למיקום שלכם. בכך משולבים מנגנונים נוספים כגון Machine Noise Guard: אם מישהו לידכם מפעיל שואב אבק, למשל, מכשיר השמיעה יזהה זאת ויחסוך מכם את הצרימה.

Wind Shield

לצד תוכניות שמיעה נוספות, מנגנון זה מבטיח שרעשי רוח לא יכסו את השיחה בה אתם מעורבים. מכשיר שמיעה זה יודע לזהות רעשי רוח בזכות התדרים המייחדים רעשים אלו ולהתמקד בהגברת התדרים האחרים – בפרט קולות אנושיים, כך שישמעו באופן ברור וצלול ככל שניתן, בצירוף יכולת המיקרופון לבצע Sound Zoom ולזהות את מקור הקול החיוני לכם.

אמין, קל ופשוט

בהתאמה מלאה והתקנה מיידית אתם מתחילים להנות מה-rega בו ברגע: זוהי האיכות של המכשירים תוצרת audifon מגרמניה. למכשיר זה עוד מגוון יתרונות ובזכות הציפוי המיוחד שלו (nanoShield) הוא בנוי במיוחד לתנאים המצויים בתעלת האוזן. נשמח לספר לכם על שאר התכונות ולהדגים לכם את האימפקט המיידי שלו.

תאמו הדגמה בביתכם של מכשיר השמיעה - ללא התחייבות!

מלאו את הטופס ואנו נחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישת הדגמה