מכשיר שמיעה lewi R

סדרת R היא ההזדמנות שלכם לזכות בשפע של יתרונות המובילים כיום את עולם מכשירי השמיעה בעיצוב שנעלם מאחורי האוזן ומעניק לכם חווית שמיעה צלולה: חברת פטיפון מגישה את סדרת R ואתם מוזמנים ליהנות מצליל מפואר.

חברת audifon מגרמניה פיתחה את סדרת R כדי להעניק תכונות מתקדמות והעברת צליל מדוייקת ונקייה במכשירי lewi ו-risa בסדרה זו, הפופולאריים במיוחד. הטכנולוגיה המפעילה את המכשירים בסדרת R מאפשרת חיבור אלחוטי וסנכרון בין מכשיר השמיעה שלכם למקורות חיצוניים והזרמת תוכן ישירות אל המכשיר דרך audifon App עם multistreamer pro.

מתגעגעים לצלילים ברורים? להשתתפות טבעית בשיחה רבת משתתפים גם כאשר מוזיקה מנוגנת ברקע? סדרת מכשירים זו מאפשרת למכשיר לזהות את הסצנה בה אתם נמצאים, להגן עליכם מעלייה חדשה ברעש ולסנן רעשי רקע גבוהים או רוח חזקה תוך כדי שהמכשיר מתמקד בתוכן הרלוונטי לכם: כעת יותר מתמיד ממתינה לכם חווית שמיעה טבעית.

אנו מזמינים אתכם להתנסות במכשיר חכם ופשוט במיוחד לתפעול דרך אפליקציה ברורה, קלה ובהירה: דברו איתנו על ההזדמנות לשדרוג ושיפור מהותי באיכות החיים שלכם.

BTE S

תכונות, מאפיינים ומשמעותם - lewi R

10k HD Sound

הצלילים בעולם מתנהלים במגוון תדרים שונים, והכוונה ב“10K” היא רוחב רצועת הרגישות: סדרת R מעניקה לכם חוויה קרובה ככל שניתן לשמיעה טבעית מלאה ובפרט הופכת את ההקשבה לקול אנושי ברורה במיוחד. טווח רחב זה מאפשר לכם גם להנות ממוזיקה – הנאה שעם השנים וההתדרדרות בשמיעה רבים זונחים.

דיסקרטי ומדויק

עם צינורית בלתי נראית הנעלמת באוזן ללא חסימת תעלת האוזן ויחד עם מיקרופון רב כיווני (Omni Mic), חווית השמיעה שלכם מצטיינת בטבעיות – ובדיסקרטיות: אם בעבר נדרשנו למכשירים מסורבלים על מנת להשיג שמיעה טובה, כאן עומדים לרשותכם היתרונות של סדרת R – לרבות ההתאמה לשינוי עתידי או התדרדרות במצב השמיעה.

Scene Detect

המכשיר שלכם יזהה עבורכם באופן אוטומאטי את רעשי הסביבה – למשל שקט, רוח או מוזיקה – ויתאים את עצמו לתיפקוד באופן מושלם. מערכת מתקדמת זו מאפשרת לכם להמשיך לנהל שיחה ויחד עם מערכת Adaptive Sound zoom מתמקד המכשיר באופן אוטומטי במה שחשוב – למשל קולות השותפים לשיחה.

Multistreamer pro

לשלוט במאפייני המכשיר דרך האייפון? לקבל שיחה ישירות למכשיר? audifon App מאפשרת לכם כל זאת ועוד בצורה פשוטה ואינטואיטיבית. ההישגים המדעיים בתחום מזעור השבבים מאפשרים כיום מכשירים קטנים מאי פעם – וחכמים מתמיד, ההופכים ליד ימינכם במשימות שהן הרבה מעבר לשמיעה צלולה יותר.

Adaptive Feedback

יחד עם Adaptive noise Guard, אתם נפטרים מאחת הבעיות המטרידות – צלילים גבוהים וחדים השורקים וצורמים את האוזן. השבב המתקדם מזהה פריצת רעש פתאומית או צליל קבוע ומונע ממנו להגיע אל האוזן שלכם. בשילוב המערכות הקודמות שהזכרנו ויחד עם זיהוי רעשי מכונה (למשל בלנדר, שואב אבק, מכסחת דשא) וכן ההגנה מפני רעשי רוח (Wind Shield), החוויה שלכם נותרת שלמה וללא הפרעות.

אמינות ואיכות

המכשירים של חברת audifon נבחרים בזכות הטכנולוגיה המתקדמת המושקעת בהם והאמינות הגבוהה שהם מגלים לאורך שנים. בסקירה נגענו במספר קטן של מאפיינים, אך במכשיר תגלו תכונות ויתרונות רבים נוספים – מצבים מתוכנתים מראש, Feedback Check קבוע לרעשי הסביבה, סינכרון אוטומטי רציף בין המכשירים שבכל אוזן, מנגנון ניטרול רעשי טינטון (Tinnitus) ויכולות זיהוי אקוסטיות נוספות, בסדרת מכשירים איכותית ואמינה במיוחד.

תאמו הדגמה בביתכם של מכשיר השמיעה - ללא התחייבות!

מלאו את הטופס ואנו נחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישת הדגמה