מכשיר שמיעה Kami R

פטיפון מכשירי שמיעה מציגה בפניכם את אחד המכשירים המתקדמים ביותר, כעת בגודל מינימלי ובעיצוב חלק: kami R מבית audifon הגרמנית, המגלם בתוכו הישגים מדעיים שמתורגמים לשמיעה שלכם.

אתם מוזמנים לנצל את ההזדמנות לזכות בנגישות למאפיינים המתקדמים ביותר, לרבות 10 ערוצי סאונד בהפרדה גבוהה (HD) יחד עם שבב חכם המצוייד במיקרופון עם רגישות כיוונית והגנה אוטומאטית מרמות קול משתנות.

המכשיר החכם מותאם לתפקוד משתנה סביבות משתנות ובנוסף מצוייד בהגנה חכמה מרעשי רוח: עם כל אלו ועוד שפע יתרונות המפורטים להלן, מובטח לכם שדרוג ממשי בחווית השמיעה וביכולות להשתתף בשיחה בביטחון, גם כאשר רעש הרקע עוצמתי.

אנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר ולקבל הסבר ממקור ראשון על יכולות מכשיר השמיעה kami R.

BTE S

תכונות, מאפיינים ומשמעותם - Kami R

10k HD Sound

השבב המפעיל את המכשיר והרגישות של המיקרופון לטווח תדרים רחב מאפשרים קליטת קול בעשרה ערוצים נפרדים. בשמיעה שלכם מתבטא הדבר בקבלת ספקטרום צליל רחב יותר, המכיל את מגוון התדרים השונים הנשמעים סביבכם ויודע אפילו לנטרל רעשי טינטון (Tinnitus-Module).

Adaptive Sound Zoom

סאונד זום מתייחס לכיוון ממנו מגיע הקול וליכולת של הרמקול הפנימי לתרגם לכם את הצלילים השונים באופן תלת מימדי המערב אתכם באופן טבעי בזיהוי הצליל ומקורו. זוהי דוגמא אחת ליתרונות של מכשיר חכם וטכנולוגיה משוכללת.

ארבע תכניות שמע שונות

המכשיר מגיב לסביבה ואתם מקבלים את המקסימום מכל סיטואציה, משקט דרך מוזיקה ועד רוח ועוד. יחד עם המתג שאת תפקידו תוכלו לקבוע Programmable Rocker Switch – התאמת ביצועי המכשיר לצרכים שלכם בזמן אמת מעולם לא הייתה פשוטה יותר, ואתם שולטים בסביבות שמע משתנות באופן קל ומיידי.

Wind Shield

הימצאות בתנאים של רוח חזקה מאתגרת ביצועים של מכשירי שמיעה רבים. מכשיר ה-kami R מצוייד בטכנולוגיה שנועדה להתמודד במיוחד עם רעשי רוח, ומציע לכם ביצועים גם בתנאים קשים ויכולת לנהל שיחה באופן שגרתי.

Feedback Check

המכשיר עורך עבורכם בדיקה קבועה ומוודא שהצליל המגיע אליכם הוא הרצוי, ויחד עם מנגנון ה– Adaptive Feedback Guard מגן עליכם המכשיר מפני קפיצות ופרצי רעש, לחווית שימוש מלאת ביטחון.

אמינות וקלות תפעול

העיצוב הממוזער דיסקרטי ואלגנטי והשימוש פשוט במיוחד, קל ונוח – המכשיר עושה עבורכם את הכל וכמו מגוון המוצרים האיכותיים מבית audifon מבטיח לכם אמינות גבוהה במיוחד וגיבוי מלא של יצרן מוביל.

תאמו הדגמה בביתכם של מכשיר השמיעה - ללא התחייבות!

מלאו את הטופס ואנו נחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישת הדגמה