מכשיר שמיעה Kami CiC

חברת פטיפון מעניקה לכם הזדמנות לחווית שמיעה צלולה ושדרוג ממשי לאיכות החיים בזכות מכשיר שמיעה פנימי משוכלל וזעיר: ה-kami\sino CIC.

מכשירי שמיעה פנימיים הם פתרון מתקדם – ובלתי נראה. המכשירים נעלמים בתוך האוזן במבנה ארגונומי המותאם אישית לתעלת האוזן שלכם וללא כל מנגנון חיצוני. במכשירים שימושיים וזעירים אלו מושקעת טכנולוגיה מדעית פורצת דרך, המאפשרת פענוח מדוייק של הפרמטרים המרכזיים בהתמקדות בדיבור וסינון רעשים וכל זאת במבנה ארגונומי קטנטן, המותאם אישית לתעלת האוזן שלכם.

מבין מגוון המכשירים המוצעים, מכשיר ה-kami\sino CIC המיוצר על ידי חברת audifon בגרמניה יספק לכם פתרון מושלם להנאה מהקולות והצלילים המקיפים את כולנו: כך נראה (ובעיקר נשמע) שיפור מיידי ומהותי באיכות החיים.

ברכישת מכשיר שמיעה אנו מבקשים להשיג את המיטב שיש בשוק העולמי – ציוד מקצועי שישרת אותנו באמינות ובאופן איכותי למשך שנים ארוכות. מוצרי audifon מאפשרים לכם ליהנות מהישגי המחקר והפיתוח המדעי שהושקעו במטרה להעניק לכם ביטחון ושלווה.

כשמו כן הוא, מכשיר ה– pico מוביל את ההיצע של מכשירים קטנים ונסתרים המגיעים בצבע לבחירתכם ומותאמים כך שיהיו כמעט בלתי נראים. על שלל היתרונות של מכשיר דיסקרטי שאינו מפריע להרכבת משקפיים או עזרים אחרים מתווספת העובדה כי סדרת מכשירים אלו מצטיינת בחווית שמיעה מקיפה וריאליסטית: צרפו לכך את היכולות האוטומטיות לזיהוי ונטרול פרצי קול ורעשים וממתין לכם שדרוג משמעותי באיכות החיים.

חברת פטיפון מקפידה על היצע של מכשירים איכותיים במיוחד והופכת את הפתרונות המושלמים עבורכם תוצרת חברת audifon מגרמניה לזמינים ונגישים. שביעות הרצון של המשתמשים במכשיר מדברת בעד עצמה ואנו ממליצים להתנסות בו ולהבין את היכולות שלו בעצמכם, ממקור ראשון. הצוות המסור שלנו זמין לרשותכם בכל עת ולכל התייעצות.

מכשיר שמיעה CiC 2023

תכונות, מאפיינים ומשמעותם - Kami CiC

Sound Zoom

מכשיר זעיר זה מכיל טכנולוגיית “Sound Zoom” מתקדמת – מיקרופון המזהה את הכיוון ממנו מגיע הצליל וכן “10k HD Sound” – ובכך הכוונה היא שהמכשיר מתמודד בהצלחה עם טווח תדרים רחב במיוחד ומעביר באופן אותנטי יותר קולות וצלילים. שילוב תכונות אלו של פענוח הכיוון ממנו מגיע הצליל וטווח תדרים רחב מאפשר שמיעה באופן טבעי במיוחד, לרבות בעת האזנה למוזיקה.

Scene Detect

אלגוריתם מתקדם לזיהוי וסינון רעשי סביבה. כאן מתבטאת עיקר רמת הטכנולוגיה המדעית וההישגים במכשירי השמיעה הפנימיים המודרניים. “Scene Detect” הוא המנגנון המאפשר למכשיר לזהות, לדוגמא, שאתם בסביבה רועשת, ולקזז את ההשפעות הללו לטובת שמיעה נקייה של השיחה בה אתם מעורבים.

Adaptive Feedback

התאמה מיידית והגנה מפני סביבות צליל משתנות. הפעלתם שואב אבק או מיקסר? אתם זוכים בתפקוד אופטימלי גם כאשר עוצמות הקול סביב עולות דרמאטית. בזכות Adaptive Feedback Guard המכשיר מפענח באופן קבוע את השינויים בעוצמות ותכונות הצלילים סביבכם ומכיל מנגנון הגנה מפני צלילים חדים או צורמים, קפיצות או שינויים דראסטיים בעוצמות הקול בטרם יגיעו אל האוזן שלכם.

הגנה מרעשי רוח

אחת החוזקות של מכשיר שמיעה פנימי כמו ה–kami CIC היא שצורתו ממשיכה באופן טבעי את צורת האוזן ולפיכך חשופה פחות מלכתחילה: יחד עם מנגנון מיוחד לזיהוי סביבה של רוח חזקה, המכשיר יווסת בהתאמה את התדרים הרלוונטיים (100 Hz – 1500 Hz) ויאפשר לכם שמיעה אופטימלית גם בסביבה מאתגרת.

אמינות ופשטות

קל לשימוש ואינו מצריך התעסקות כלשהי. המכשירים המתקדמים כיום נועדו להיות פשוטים במיוחד לתפעול ואינם מצריכים כל ידע או הבנה לשם הפעלתם. המכשירים של חברת audifon מגרמניה מגיעים עם סוללות חזקות במיוחד.

נטרול טינטון

מנגנון ה“Tinnitus-Module” מאפשר ללקוחותינו להתמודד בהצלחה עם אחת הבעיות המקשות ביותר – טינטון. בזכות השבב המתקדם הקיים במכשיר, ניתן לבצע התאמות המקזזות את צליל הטינטון מסך הצלילים הנשמעים ובכך לזכות בהקלה מיידית

תאמו הדגמה בביתכם של מכשיר השמיעה - ללא התחייבות!

מלאו את הטופס ואנו נחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישת הדגמה