מכשיר שמיעה ITC

משמעות האותיות ITC היא “In the ear”, ואנו גאים להציג בפניכם מכשיר נסתר הממוקם בתוך האוזן ומעניק לכם יכולת להנות משפע קולות וצלילים חדשים בצורה טבעית, נגישה, פשוטה ומיידית: חברת פטיפון מציגה את ה– rega ITC מתוצרת audifon, גרמניה.

בזכות העיצוב הארגונומי המושלם והמינימליסטי והיכולות החכמות שלו, מכשיר ה– rega ITC מעניק לכם הזדמנות לשיפור מהותי וממשי בשמיעה שלכם בטווח רחב של תדרים ובאופן שישיב לכם את הביטחון להשתתף בשיחה גם כאשר יש רעשי רקע וליהנות ממגוון רחב של צלילים שעל חלקם אולי כבר ויתרתם.

למי מכם שדימיין מכשיר שמיעה בתור מוצר מסורבל שדורש התעסקות ומתערב בשגרת החיים, מובטח שה– rega ITC ישנה את תפיסתו: חברת audifon שמה לה למטרה להעניק ללקוחות איכות חיים ותחושת רווחהוצוות המדענים של החברה תירגם את ההישגים הטכנולוגיים למוצר המושלם עבורכם.

תכונות, מאפיינים ומשמעותם - ITC

10k HD Sound

יחד עם היכולת לדחיסת ופענוח טווח דינמי בן 18 ערוצים, מכשיר משוכלל זה מכיל את היכולת החשובה של רגישות לעשרה ערוצי קול שונים, ובכך מכסה את מגוון התדרים החיוני לשמיעה טבעית. זהו נתון חשוב במיוחד ומעיד על רמת השבב – המחשב הזעיר המותקן במכשיר.

WDRC-Channels

מכשירים חכמים מזהים את עוצמות הקול השונות ומקורן. בסביבה בה קולות רכים (שיחה למשל) מתחרים בקולות עוצמתיים (מוזיקה למשל), המשמעות של Wide dynamic range compression (WDRC) היא שהמכשיר מזהה את הסיטואציה ואת התדרים השונים ומתמקד בהגברת הצליל הרלוונטי עבורכם תוך הקטנת צלילים מתערבים.

Feedback Check

המכשיר עורך ניטור קבוע של הצלילים בחוץ ובוחר מה להגביר עבורכם, יחד עם מנגנון ההגנה Adaptive Feedback Guard , המיועד להגיב בחלקיקי שנייה לעוצמות רעש משתנות וארבע תוכניות שמע מתוכנתות מראש, אתם מגיעים לכל סיטואציה בביטחון מלא ובשלווה ונותנים למכשיר המתקדם את השליטה בהגברה מדוייקת לפי הצרכים שלכם.

Scene Detect

יכולות דחיסת הערוצים ופענוח של קשת תדרים רחבה מאפשרת ל– rega ITC לזהות את הסצנה בה אתם נמצאים ובשילוב מנגנון של Adaptive Noise Guard לייצר עבורכם חווית שמיעה ריאליסטית ולהגן עליכם מפני קפיצות רעש, צלילים שורקים וגבוהים וכן רעשים שמיוצרים ע“י מכונות ומכשירי חשמל (Machine Noise Guard, הדוגם את רעשי הסביבה כ-625 פעם בשנייה).

Wind Shield

במהלך נהיגה או בשהייה בחוץ, רעשי רוח עלולים להוות מטרד מתמשך. מכשיר זה יזהה עבורכם את רעשי הרוח לפי התדרים והמשך האופייני לרעשים אלו וינמיך את התדרים הרלוונטיים ((100 Hz – 1500 Hz). במקביל יחד עם מנגנון Sound Zoom ממוקד המכשיר בתדרים החשובים לכם (שיחה וקולות נוספים) ויעביר לכם אותם באופן הצלול ביותר האפשרי.

אמין, קל ופשוט

המכשירים של חברת audifon מגרמניה מצטיינים באיכות גבוהה ואמינות מופלגת לצד פשטות ההפעלה שלהם. את השינוי תחושו מייד עם השימוש במכשיר ואת שלל התכונות הנוספות – ולמשל כיצד נשמעת מוזיקה כאשר כל ערוץ שמיעה מקבל maximum power output – תגלו עם תחילת השימוש.

תאמו הדגמה בביתכם של מכשיר השמיעה - ללא התחייבות!

מלאו את הטופס ואנו נחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישת הדגמה