מכשיר שמיעה BTE S

חברת פטיפון מציעה לכם הזדמנות לחווית שמיעה מקיפה וטבעית: בסדרת S תמצאו את lewi ו-risa , מכשירים משוכללים המובילים את השוק העולמי עם המיטב שיש למדע להציע – בעיצוב מינימלי וארגונומי מושלם מבית audifon, גרמניה.

יחד עם audifon App ובזכות טכנולוגיה מתקדמת המסנכרנת באופן אלחוטי ודרך בלוטות‘ בין מכשיר השמיעה אל הטלפון שלכם ואל מכשירים נוספים (NOAHlink Wireless), המכשירים המתקדמים מסדרת S מאפשרים לכם, למשל, לקבל שיחה מהאייפון ישירות אל המכשירתוך כדי שאתם מתאימים בנייד את עוצמת הקול לסביבה בה אתם מצויים.

סדרת S מצטיינת במאפיינים החשובים ביותר שישיבו לכם באופן אופטימלי את היכולת לנהל שיחה בקלות במגוון של מצבים לרבות רעשי רקע גבוהים או רוח חזקה ולהאזין לצלילים בדרך חדשה: השבב המשוכלל והמיקרופון המתקדם מעניקים בנוסף לזיהוי הסביבה את הכיוון ממנו מגיע הצליל והופכים את התחושה טבעית במיוחד.

הממשק הקל, הפשוט והנוח אל האייפון שלכם הופך את המכשיר ליחידה חכמה המעניקה לכם ביטחון, גיבוי וליווי צמוד בכל הסיטואציות. אנחנו מזמינים אתכם ליהנות משדרוג באיכות החיים בזכות הנגישות לטכנולוגיה משוכללת – וזמינה במיוחד.

הממשק הקל, הפשוט והנוח אל האייפון שלכם הופך את המכשיר ליחידה חכמה המעניקה לכם ביטחון, גיבוי וליווי צמוד בכל הסיטואציות. אנחנו מזמינים אתכם ליהנות משדרוג באיכות החיים בזכות הנגישות לטכנולוגיה משוכללת – וזמינה במיוחד.

תכונות, מאפיינים ומשמעותם - BTE S​

10k HD Sound

הצלילים המקיפים אותנו מגיעים במגוון תדרים, ועל מנת להתייחס לכולם מצויידת סדרה זו בעשרה ערוצי שמע שונים ברזולוציה גבוהה. יחד עם השבב החכם המותקן במכשיר ו-2.4 GHz Wireless-Technology, מאפשרת לכם תכונה זו לזכות בחווית שמיעה מקיפה במיוחד ולשלוט באופן מקסימלי על סוג וחווית הצליל בה אתם מעוניינים.

Wireless Streaming

חיבור בלוטות‘ פשוט אל האייפון שלכם וממשק בהיר וקל, דרכו אתם שולטים מיידית במגוון אפשרויות האזנה המותאמות לסביבה בה אתם מצויים. היכולת לקבל שיחה ישירות אל מכשיר השמיעה היא אחת האופציות האטרקטיביות ביותר, וכך גם האזנה למגוון תכנים המוזרמים ישירות באופן אלחוטי אל מכשיר השמיעה, יחד עם אופציית easyclick המתאמת אוטומאטית בין שני מכשירי השמיעה.

Binaural Synchronisation

תקשורת הבלוטות‘ בין שני המכשירים מאפשרת לסנכרן כל מכשיר בנפרד לרמות הרעש המגיעות אליו בזמן אמת, וכך באופן אוטומאטי להעניק שמיעה מתקדמת במיוחד גם במצבים מאתגרים בהם צלילים שונים מגיעים אליכם מכיוונים שונים (למשל רוח מחלון פתוח בנהיגה).

Scene Detect

היכולות המתקדמות של מכשירי שמיעה אלו מאפשרות להם לזהות את הסצנה בה אתם נמצאים (Detecting different sound situations) ואת רמות הרעש השונות וסוגי הרעש השונים ולהתאים את התדרים והקולות המוגברים (למשל שיחה עם מוזיקה ברקע): כך מגיע אליכם צליל מותאם מאפשר לכם לתפקד באופן אופטימלי.

Adaptive Sound Zoom

מיקרופון רב כיווני המזהה את הכיוון ממנו מגיע הצליל מצליח לשדר אותו אליכם בצורה מציאותית במיוחד, ויחד עם Omni Mic Feedback Check מקבל המכשיר פידבק קבוע על המתרחש סביב ועורך התאמות מדוייקות בכל רגע. לכך מצטרף מנגנון ה– Adaptive Noise Guard המזהה מיידית פריצת רעש חזק ומתאים את עצמו.

טכנולוגיה מתקדמת ואמינה

עם שפע של תכונות נוספות מהן תוכלו להתרשם בעצמכם וכוללות מנגנון Tinnitus-Module לניטרול טינטון, Acoustic indicators המסייעים בעיצוב הצליל ההיקפי ועוד, מכשירים אלו נחשבים למיטב שיש למדע להציע – וכעת נגישים עבורכם עם תפעול קל ומתקדם במיוחד.

תאמו הדגמה בביתכם של מכשיר השמיעה - ללא התחייבות!

מלאו את הטופס ואנו נחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישת הדגמה