מכשיר שמיעה נטען miniRITE T R

מתוך הסדרות השונות של מכשירי שמיעה מבית bernafon שוויץ, סדרת VIRON היוקרתית מציעה לראשונה מכשיר פרימיום נטען בעל חיי סוללה יוצאי דופן, הכולל בתוכו את מיטב החידושים כגון בלוטוס’ וסטרימינג ובסטנדרט המוביל בקטגוריה: miniRITE T R מבית bernafon, המכשיר המשתייך לקטגוריית מכשירי השמיעה הטובים בעולם, כעת זמין לבדיקה, הדגמה והתאמה אצלכם בבית.

רכישת מכשיר שמיעה יכולה להיות תהליך קליל וזריז, ובפרט היום כאשר סל השירותים שלנו כולל ביקורי בית וחוסך לכם יציאה וטרחה. בדיקות שמיעה, מדידה פשוטה והתאמה מיידית יחזירו לכם במקום את החיוך לפנים ואת שפע הצלילים אל האוזן, ולטובת זאת אין טובים ממכשירי השמיעה המובילים של חברת bernafon השוויצרית.

מכשיר ה- miniRITE T R אותו נציג להלן נחשב להישג טכנולוגי פורץ דרך בתחום בו למחקר מדעי ופיתוח עצמאי יש ערך עצום: לחברת ברנפון מוניטין ללא עוררין בפיתוח עזרי שמיעה משוכללים, לרבות ובפרט מכשירי שמיעה קטנים, ואנו מזמינים אתכם לשדרג את איכות החיים שלכם, כעת.

תכונות, מאפיינים ומשמעותם - bernafon miniRITE T R

Bluetooth® sound streaming:

הכירו את השינוי המדהים באיכות החיים שמגיע הודות ל”ידיים חופשיות מטלפון”: מהיום אתם עונים ישירות דרך המכשיר הממוקם אצלכם באוזן, עם הפרמטרים של הצלילים המדוייקים ביותר עבורכם, באיכות צליל ישירה וללא תיווך ומבלי לחשוש מרעשי רקע או להסיר את הידיים מההגה. מתי לאחרונה האזנתם בהנאה למוזיקה? מתי קיבלתם את הסרט באיכות HD ישירות לאוזן? המכשיר הזה מצליח להשאיר את הלקוחות שלנו מופתעים מכמות הצלילים והקולות שכבר נשכחו מהם ולפתע חזרו לחיים.

Rechargeable Li-ion battery:

מה שהיה עד לא מזמן בגדר חלום – מכשיר שמיעה נטען! חברת ברנפון מתחזקת בהצלחה מוניטין עולמי של חדשנות והצטיינות, ומכשיר השמיעה miniRITE T R נחשב כפורץ דרך ביכולתו להעניק שעות ארוכות ואף יום שלם של שימוש בין הטענות – לרבות הזרמת תוכן ממקורות מדיה שונים ותאימות לכל תשתית.

iPhone, Android Direct Streaming:

מערכת צריכת האנרגיה המפעילה את ה-miniRITE T R פותחה במיוחד על מנת לנצל במקסימום יעילות את צריכת החשמל תוך כדי שהיא מאפשרת ביצועי שיא בזכות השבב המתקדם, ההופך את המכשיר למכשיר שמיעה חכם במיוחד: Bluetooth Low Energy (BLE) at 2.4 GHz בהתאמה לסוג הסמארטפון שלכם ואפליקציה קלה, ברורה ונוחה במיוחד לתפעול מאפשרים לכם לשלוט באופן מיידי ולתכנת תוכניות שונות בדיוק לפי הצליל הרצוי לכם.

Dynamic Amplification Control™:

מכשיר שמיעה חכם מעצב באופן דינאמי (ועושה זאת מבלי שתרגישו ובאופן מיידי) את הקולות הנשמעים סביבכם, מעבד את הצלילים, מפחית הפרעות כמו רוח ומכשירי חשמל (המייצרים תדרים המיוחדים להם) ויחד עם Dynamic Speech Processing™ מגביר את הקולות – התדרים – החשובים (ולמשל קולות אנושיים). כדי לעשות זאת בסינכרון מושלם עם המציאות נדרש מכשיר חכם במיוחד: שבב מתקדם וטכנולוגיית מזעור משוכללת מאפשרים למכשיר זה להקיף אתכם בחווית שמיעה טבעית ולאפשר לכם תפקוד מקסימלי בנוחות וביטחון מירביים.

Dynamic Noise Management™:

המכשירים המתקדמים של bernafon משלבים מערכות ייחודיות עם יכולות גבוהות כדי לשנות את איכות החיים שלכם מהרגע הראשון: תיאום בין 16 ערוצים (עם Frequency Bandwidth 10 kHz) מאפשר את ניהול הצליל הדינאמי בזמן אמת ומעניק סינכרון מושלם בין הצליל למקור ממנו הוא מגיע ולעיתוי בו הוא נשמע. אלן הן חלק מיכולות הקצה של מכשירי פרימיום.

לבחור בטובים ביותר ולזכות בשירות מלא בבית: bernafon, שוויץ.

פטיפון מכשירי שמיעה גאה להציע את מכשירי השמיעה הטובים ביותר, במחירים נגישים. הצוות המקצועי שלנו יגיע אליכם הביתה עם ציוד הבדיקה, יציע לכם פתרונות בדמות מכשירי שמיעה מכל סוג, יבצע התאמה מלאה וישדרג את איכות החיים שלכם – במקום.

תאמו הדגמה בביתכם של מכשיר השמיעה - ללא התחייבות!

מלאו את הטופס ואנו נחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישת הדגמה