מכשיר שמיעה miniRITE T - ZERENA

ZERENA הוא שמה של סדרת מכשירי פרימיום המיוצרת על ידי חברת bernafon השוויצרית, לה מוניטין עשיר בן עשורים של הובלת תהליכי פיתוח של עזרי שמיעה מתקדמים, לרבות ובפרט מכשירי שמיעה קטנים.

ה-T miniRITE הוא אחד ממגוון מכשירם בהם תוכלו להתנסות בביתכם, בתיאום מראש עם הצוות המקצועי שלנו שיגיע עם ציוד מדידת שמיעה משוכלל ויאפשר לכם לחוש ממקור ראשון את האיכות של bernafon, שאת מכשיריה אנו גאים לשווק ונהנים משביעות רצון עצומה של הלקוחות.

כצפוי ממכשירי שמיעה מהטובים בעולם ומסדרת פרימיום בפרט, סדרת ZERENA מאפשרת לסובלים ממגוון רחב של ירידות שמיעה הזדמנות לשחזר רבים מהצלילים שחשבתם שאבדו לנצח: מקולות בני המשפחה ועד קבלת שיחות טלפון או האזנה למוזיקה וסטרימינג בטכנולוגיית Bluetooth / Wireless , מכשיר זה מזמין אתכם לשדרג את איכות החיים שלכם באופן מיידי, קל ופשוט במיוחד לתפעול.

תכונות, מאפיינים ומשמעותם - bernafon miniRITE T

Bluetooth® sound streaming hands-free phone:

הטלפון מצלצל ואתם עונים ישירות באוזן מבלי להסיר את הידיים מההגה ומבלי שרעשי רקע או רוח יפריעו לשיחה שלכם. המכשירים המצויים בחזית הטכנולוגית הם הזדמנות להשתמש בידע שנצבר אצל היצרנים המובילים כדי ליצור לעצמנו שיפור מיידי באיכות החיים ובשלל פעולות יומיומיות.

Dynamic Amplification Control™:

אחת מהתכונות שהפכו את חברת ברנפון לשם דבר היא היכולת של המכשיר לנתח, להגיב ולעצב באופן דינאמי ומיידי את הצליל שמצוי בסביבה כדי להעניק לכם צליל משופר ומסונן, מותאם וצלול בו מה שחשוב (כמו דיבור ושיחה) מוגבר, ומה שטפל מפולטר החוצה. זוהי תכונה חיונית שמגינה עליכם מפני קפיצות רעש ומתאפשרת בזכות מכשיר חכם עם שבב מתקדם.

Dynamic Speech Processing™:

המערכת המתמקדת בצלילי הקול האנושי ומתאמת בין 16 ערוצים (וכן Frequency Bandwidth 10 kHz) על מנת להעניק זיהוי אופטימלי של קולות האנשים בשיחה שסביבכם מבלי שתאבדו פרטים חיוניים עקב מיסוך או הפרעות אחרות. התכוננו להשתלב חזרה בשיחה – ולשמוע היטב את הסוף של כל בדיחה.

Dynamic Noise Management™:

המכשיר החכם של bernafon נעזר ביכולות קצה של שבב ממוזער, המאפשר ניהול דינאמי בזמן אמת וסינכרון מושלם של סביבת הצלילים המקיפה אתכם: המכשיר דוגם בתדירות עצומה מדי שנייה את כל הקולות ומגיב בן רגע בהנמכה או הגברה מבלי שתרגישו. זוהי חווית צליל בעיצוב אישי ומתקדם המשדרגת אתכם מהותית אל הדור הבא של יכולות מכשירי שמיעה.

iPhone, Android Direct Streaming:

מערכת יעילה של Bluetooth Low Energy (BLE) at 2.4 GHz בתאימות מלאה לסמארטפון שלכם, מאפשרת לכם חיים קלים ונוחים וחיסכון בזמן ותשומת לב – הנוחות שבקבלת תכנים ושיחות יחד עם אפליקציה קלה ופשוטה לתיפעול, דרכה אתם שולטים בשפע תכונות, מאפשרת האזנה באיכות מאקסימלית וללא הפרעות לצלילים טבעיים – ולטובתהזרמת מדיה ממקורות שונים.

אמינות, איכות, ומוניטין של מוצרי פרימיום: bernafon:

פטיפון מכשירי שמיעה גאה להציע את מכשירי השמיעה הטובים ביותר, במחירים נגישים. הצוות המקצועי שלנו יגיע אליכם הביתה עם ציוד הבדיקה, יציע לכם פתרונות בדמות מכשירי שמיעה מכל סוג, יבצע התאמה מלאה וישדרג את איכות החיים שלכם – במקום.

תאמו הדגמה בביתכם של מכשיר השמיעה - ללא התחייבות!

מלאו את הטופס ואנו נחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישת הדגמה