מכשיר השמיעה BTE 105

חברת bernafon הנה אחת היצרניות המתקדמות בעולם של מכשירי שמיעה ממגוון סוגים וגדלים. ZERENA היא שמה של סדרת מכשירי יוקרה שפיתחה החברה במעבדות המחקר והייצור שלה בשוויץ, ומתוכה מכשיר ה-BTE 105 מספק שלל פתרונות, למגוון צרכים וכן סוגים שונים של ירידה בשמיעה. 

מכשיר שמיעה מתקדם שמגיע מבית טוב לא צריך הרבה הקדמות – אתם יודעים שבידכם מוצר המוביל את הטכנולוגיה העולמית, בסטנדרט הגבוה ביותר, ולכן אתם מוזמנים כבר כעת ליצור עמנו קשר ולתאם את המועד בו נבקר בביתכם ונאפשר לכם להאזין ממקור ראשון ליכולות המפתיעות של המוצרים היוקרתיים של bernafon.

עם יכולות Bluetooth® מתקדמות הופך המכשיר החכם לשלוחה של הסמארטפון שלכם, ועם אפליקציה קלה ומדוייקת במיוחד אתם מעבירים משימות רבות, כמו לענות לשיחה ולהתאים את העוצמה, באופן אוטומטי ישירות אל האוזן שלכם.

תכונות, מאפיינים ומשמעותם - BTE 105

iPhone, Android Direct Streaming:

פונקציה העושה שימוש בתדר ייעודי של 2.4 GHz בהתאמה לסוגי המכיר הנייד שלכם, מעניקה חיים נוחים ומינימום התעסקות בנייד – התכנים מוזרמים ישירות למכשיר השמיעה ואתם חוסכים זמן ונשארים עם ידיים פנויות – המשמעות האמיתית של hands-free phone. בליווי של אפליקציה פשוטה במיוחד להפעלה אתם שולטים במגוון מאפייני צליל ושמע ונהנים מאיכות אופטימלית.

Dynamic Speech Processing™

עיבוד משוכלל של 16 ערוצים ומערכת ממוחשבת זעירה המתמקדת בצלילים המגיעים מזהה ומדגישה באופן מיידי קולות אנושיים בשיחה שסביבכם ומשיבה לכם את היכולת לשוחח, לאזין, לפענח ולהשתתף באופן טבעי וזורם בשיחה מבלי שאתם נדרשים למאמץ או מבקשים מבני השיח להגביר את קולם.

Bluetooth® streaming:

היכולת המבוקשת מכולן כיום היא השליטה בכשיר דרך אפליקציה בהירה ומובנת ויכולות הבלוטוס’ והסטרימינג (הזרמת תוכן) שמציע מכשיר השמיעה. המכשירם מהסדרות המתקדמות של חברת bernafon יפתיעו אתכם ביחס בין גודל, כמות הפונקציות והביצועים.

Dynamic Amplification Control™

סביבת הרעש שאנו מצויים בה משתנה באופן תדיר וכך גם הדרישות שלנו ממכשיר השמיעה. אם בעבר נדרש המשתמש להתאים את העוצמות ולסבול מפרצי רעש חריגים, הרי שבזכות ההתקדמות הטכנולוגית ובשילוב מערכת של – Dynamic Noise Management™ מסוגל מכשיר זה לשלוט באופן אקטיבי בצלילים העוברים מן החוץ אל הפנים, ולסנן מטרדים, הפרעות ומכות רעש מלהפוך לכאלה עבורכם.

מוניטין של אמינות ואיכות: bernafon

שוק מכשירי הפרימיום מעניק כיום ללקוחות הזדמנות לחוויה משנת מציאות, כזו שהייתם רוצים להקדים ככל שניתן – והצוות שלנו מאפשר לכם בדיוק זאת, בהישג יד ובנוחות של ביתכם. כרכישה שלא עושים כל יום, אנו מזמינים אתכם להשקיע בעצמכם – ובשדרוג איכות החיים שלכם.

True Directionality™

כדי לאפשר חווית שמיעה המתקרבת לשמיעה טבעית מלאה, לכיוון ממנו מגיע הצליל יש השפעה עמוקה על ‘תמונת’ הצליל המתקבלת באוזן המשתמש. שבב עם יכולות חזקות כמו זה המצוי במכשיר מצליח לזהות את הכיוון ממנו מגיע הצליל ובזכות סינכרון מיידי להעניק תמונת סאונד שלמה וטבעית הכוללת כיוונים ועוצמות בצורה מדוייקת.

תאמו הדגמה בביתכם של מכשיר השמיעה - ללא התחייבות!

מלאו את הטופס ואנו נחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישת הדגמה