מאות אנשים מחפשים מידי יום באינטרנט על רכישה של מכשירי
שמיעה בנתניה והסביבה. אם גם את\ה אחד מהאנשים האלה אז
המאמר הזה נכתב במיוחד עבורך.
קצת היסטוריה ברשותכם:
בני האדם ניסו לייצר מכשירי שמיעה כבר מאות שנים.
עד המאה ה16 השתמשו בקרני בעלי חיים או בקונכיות
לצורך שיפור השמיעה. במאה ה-16 החלו להשתמש בשפופרות שמע עשויות ברזל.
אלכסנדר גרהם בל שנולד במאה ה19 היה מוטרד מנושא החירשות מאחר
שאשתו הייתה חירשת מגיל 4. הוא ניסה לבנות עבורה מכשיר שמיעה
אלקטרוני אשר מבוסס על תגליותיו של אדיסון. מכשיר שמיעה אלקטרוני
לא יצא מניסיונות אלו – טלפון כן.
בתחילת המאה ה20 הצלחנו לפתור סוף סוף את בעיית כבדות השמיעה באמצעות
מכשירי שמיעה שולחניים אשר עבדו על חשמל. אבל רק לפני 60 שנה הצלחנו ליצור
מכשירי שמיעה שהיו עצמאיים, כלומר נמצאים לבד על האוזן, ובאופן יחסי קטנים.
כיום הולך וגדל מספר מכשירי השמיעה הקטנים אשר נמצאים בתוך תעלת האוזן.
אלו מכשירים שבמקרים רבים לא ניתן אפילו לראות, אבל הם שם והם עושים עבודה מצוינת.
מדי יום אנחנו בפטיפון נשאלים המון שאלות על ידי אנשים אשר זקוקים למכשירי שמיעה.
להלן מספר שאלות נפוצות והתשובות שלנו:
שאלה: איך עובד תהליך רכישת מכשיר השמיעה וכמה זמן ייקח לי עד שאקבל אחד?
יש לנו כאן שתי שאלות אך הן בהחלט קשורות אחת לשנייה.
תהליך רכישת מכשיר השמיעה הוא שונה בין חברת פטיפון לבין
החברות הציבוריות. אנחנו בפטיפון מאוד גאים במהירות השירות שלנו
ולכן אנחנו קודם נציג את הדרך שבה עובדים בחברות הציבוריות, כלומר
בקופות החולים, ולאחר מכן דרך הפעולה של חברת פטיפון.
קופת החולים:
-
הדבר הראשון יהיה להתקשר לקופת החולים, להתחבר עם נציג ולהתלונן על
בעיות בשמיעה. לאחר מכן יקבע תור אצל רופא מתאים. -
מגיעים אל הרופא שבודק אם אנחנו זקוקים למכשיר שמיעה ואם אנחנו זכאים
להנחה של קופת החולים ברכישת מכשיר שמיעה. במידה ואנחנו זכאים אנחנו מתקדמים לשלב הבא. -
הרופא נותן לנו רשימה של מספר מכוני שמיעה שקופת החולים עובדת איתם,
אנחנו מתקשרים לאחד מהם וקובעים פגישה עם קלינאי תקשורת. -
אנחנו נפגשים עם קלינאי התקשורת במכון השמיעה ובודקים את בעיית השמיעה.
קלינאי התקשורת נותן לנו לנסות מספר מכשירים. -
לאחר שבחרנו את מכשיר השמיעה הוא נשלח להתאמה דיגיטלית כדי להתאים לבעיית השמיעה שלנו.
-
אנחנו מגיעים ומקבלים את מכשיר השמיעה המוכן.
תהליך זה יכול לקחת מספר חודשים בקלות.
חברת פטיפון:
-
הלקוח מתקשר לחברת פטיפון ומתלונן על בעיות שמיעה.
תוך פחות מ24 שעות נציג של החברה מגיע אל בית הלקוח ביחד עם קלינאי תקשורת מומחה. -
בבית הלקוח קלינאי התקשורת בודק את בעיית השמיעה.
לאחר מכן הוא נותן ללקוח להתנסות במספר מכשירי שמיעה. -
לאחר עד 14 יום, מגיע מכשיר השמיעה לבית הלקוח לאחר התאמות
דיגיטליות כדי שהוא יהיה מותאם באופן אישי לבעיית השמיעה של הלקוח!
תהליך זה לוקח פחות משלושה שבועות. ההבדל בין שתי האופציות הוא עצום,
וזה בהחלט משהו שרבים מלקוחותינו מאוד מרוצים ממנו.
אצלנו הלקוח לא צריך לקחת יום חופש מהעבודה, או להטריח את עצמו לקופת החולים
או למכון השמיעה. הכל מבוצע באופן פרטי ובמהירות.
שאלה: לרכוש מכשיר שמיעה דרך חברה פרטית זה לא יקר יותר?
גם כאן זאת שאלה מצוינת. התשובה היא – לא. חברת פטיפון נותנת לרוכשים
מכשירי שמיעה בנתניה והסביבה הנחות בגובה קופת החולים.
לכן עלות מכשיר השמיעה היא נמוכה ובנוסף מקבלים אותו במהירות!
שאלה: איך אני יודע אם יש לי בעיית שמיעה כרונית או שזה משהו זמני
תופעות של איבוד שמיעה באופן כרוני יהיו לדוגמה:
בקשה מאנשים לחזור שוב פעם על מה שהם אמרו.
אי שימת לב כאשר אדם מדבר אליך במידה ואתה לא מסתכל עליו.
קושי בניהול שיחה במקומות רועשים.
אדם לקוי שמיעה יפספס שיחות טלפון או יגביר את הקול בטלוויזיה
יותר ממה שאנשים מסביבו צריכים.
הוא צריך להסתכל על הפה של אנשים כדי להבין טוב יותר מה הם אומרים.
אם זה המצב אצלך אז ככל הנראה יש לך בעיה של איבוד שמיעה,
אבל רק לאחר פגישה עם קלינאי תקשורת נוכל לבחון את זה בצורה מקצועית.
אלו היו מספר שאלות נפוצות, כמובן שאנחנו כאן כדי לענות על כל שאלה נוספת שיכולה לעלות לכם.
מכשירי שמיעה לתושבי נתניה והסביבה מעולם לא היו קרובים יותר.
אנחנו נמצאים כאן עבורכם, כל מה שצריך זה רק שתרימו אלינו טלפון
ואנחנו נגיע אליכם או אל היקר לכם תוך פחות מ24 שעות עד הבית!